Dags att sova.

Är trött idag.
Har inte skrivit så mycket heller och lär inte göra det de närmsta dagarna.
Beror på att brorsan kommer hit och han kan ockupera datorn rejält.
Men men, ska frösöka skriva så mycket som möjligt, köra iväg honom och sådär.
Längtar tills jag skaffat den där bärbara datorn, så jag kan ligga i sängen och skriva istället, haha. <3

Men nu hade jag tänkt lägga mig i alla fall.
Jobbar imorgon, inte så länge.
10-18.
Slipper stänga imorgon men stänger fredag istället, buhu.

Jaja, nu är det dags för att nanna kudden.
För jag är Lilla söta frökenfräken i kassan.
haha, blev kallad så av en kille idag, som måste ha varit förståndshandikappad eller något.
Gölligt i alla fall.
Det är sådant som kan göra min dag. :)
Det tackar jag för. <3

God natt på er nu och sov så himla gott.
Puss och kram. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback