Dagens musikfavorit; Brolle Jr - Är det...

Dagens musikfavorit får bli Brolles Jr's låt
Är det mig du gråter för?
Underbar låt som har mycket att berätta.
Lyssnade på den på cykeln från Carro.
Har alltid gillat Brolle, så det står jag för.

Hittade dock inget klipp ur låten, så jag tog en bit ur texten bara.
Och ja, ingen behöver ju ta åt sig, om det vore så..

Kramar



Ibland så river du muren som jag byggt upp
Av rädsla, svek och minnena från en tid
Här står jag nu, förlorad vid 27
Alla broar jag bränt och allt som jag känt
Jag ångrar inget, det vet jag nu 

Jag älskar när jag försvinner
Jag älskar när jag vinner
Älskar när hjärtat brinner och all ångest blir till sand
Jag älskar att stå ensam
Jag klarar mig på egen hand
Du e de enda som stör, du som bara illa gör
Är det mig du gråter för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback