Dagens att göra.

Idag blir det lite grann som är planerat.

Först och främst ska jag duscha och göra mig iordning. Senare idag åker vi ned till stan för att jag och Robin ska klippa oss. Oj oj, jag behöver verkligen en klippning, men vet inte riktigt hur jag ska klippa mig. Kommer på något där, får bli lite på impuls. Sedan ska Robin köpa en tröja, men jag ska bara kolla runt lite. Förmodligen beställer jag kläder från forever21 ikväll, wooho.

Vad händer mer idag? Inget egentligen. Borde nästan sätta mig med matteboken en stund, kanske går ut istället. Vi får se.

Men dagens att göra blir iaf;
hårklippning
tees-shopping
säga hejdå till Robin. :(


Ha det bra allesammans
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas att klippningen blir lyckad :)

2008-07-28 @ 13:28:20
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback