Bakis?

Njae, vet inte riktigt om det är baksmälla, kan inte precis påstå det. Drack ju inte alls mycket igår, men jag mår nog illa av alla tusen cigg jag drog i mig. För när jag skulle lägga mig, märkte jag att var aningen blek och jag vet att jag kan bli det av för mycket rökande efter en speciell gång, haha.

Hade i alla fall inte alls svårt att somna och sov till ungefär nu. Sitter och käkar frukost, tänkte att jag gör det först idag, orkar inte fixa och dona riktigt. Köket ser ut som... jag vet inte vad. Ska städa igen när jag kommer hem från jobbet. Måste duscha också nu, får slänga i mig krämen. Men skönt att jag inte jobbar hela dagen och till kl. 13 bara. Sedan måste jag inhandla lite smått och gott, eftersom jag tänkte stå för kvällens middag, då alla kommer hem. Vet inte riktigt vad jagska laga, men jag hade tänkt grilla och sedan göra någon potatissallad eller klyftor?

Robin kommer idag också, han påstår att han kommer med det tidiga tåget, kl. 11. Men jag tror nästan inte det, eftersom han var ute på krogen igår och jag vet hur han blir efter det. Så jag hoppas på en icke-bakfull Robin som är pigg och glad. Vanligtvis blir han grinig och tyst hela tiden.. Och det verkade som att det började redan inatt när jag ringde och hörde hur han mådde. Men men.. Snart är det min tur att dra ut på krogen med Carro och foolk<3 Då jävlar ska han få oroa sig lite!

Ha en trevlig lördag.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback