Fjäällen, here we come!

Jaaa, nu sitter jag här och älsklingen står bakom mig och testar hörlurarna han hittade till sin mp3.
Han står och sjunger tyst för sig själv, spelar lite trummor i luften och är sååå jävla sexig, som vanligt!

Nu är det bara 4 ½ timmar kvar till avfärd! Då bär det av mot fjällen.
Gustav ligger i sängen i sina långkalsonger och en tröja, eftersom det är det han ska åka i.
Jag har bytt om till mys- och söndagsstassen, vilket är mjukisbrallor, en t-shirt och en skön tjocktröja.
Älsklingen hann inte byta om till mjukisbrallor, eftersom hans väska är nedpackad i bilen någonstans, thihi!
Stackaren, ska sitta i jeans typ flera mil upp till fjällen.
Tar väl omkring 10 timmar i bil kanske? Plus att man ska stanna och käka och sådant.

Resans avgång är runt 02.30, motorvägen upp mot Gävle, och sedan rakt igenom Norrland!
Fyfan vad jag ska tvinga dem att stanna, fota massor, soluppgång Ja Tack!

Jag är fett sugen på Donkenmat och ska fan se till att få det under resan!
Problemet är bara att jag får så jädrans ont i magen, men det skiter jag i.
Har varit sugen på det jättelänge, till och från då. Men jag känner att det inte är någon idé att käka sådant skit! Haha
Men men, nog snackat om Donken vafan! Jag ska ju till fjällen, med ROOOOOBIN!!!<3<3<333
Alltså, det är käärlek på hög nivå! Och sedan åker vi ju med familjen också, och några vänner till familjen.
Längtat enormt!
Så vi ses om en vecka, blir inget bloggande förän jag kommer hem!
Men när jag åker till Chile veckan efter så ska jag försöka blogga så mycket som möjligt!
Btw, så drömde jag en mardröm om Chileresan....!
Vill vara med Robin då ju!! <3<3 :(


Kramkalas.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas du har det bra i fjällen med pojken din :) Puss!

2008-01-28 @ 20:51:14
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback