Jag är efter...

Sitter i skolan, slutade för en och en halv timme sedan.
Men jag måste, jag måste jobba vidare med DVD-omslaget som ska vara klart v. 11, jag har inte ens börjat.
Eller nu har jag, för en timme och 20 minuter sedan.
Jag har nog inte kommit speciellt långt egentligen, lagom.
Sitter också och väntar på att mamma och dem ska komma till stan, men de kommer inte förän kl. 15.
Så jag ska sitta och leka med ps tills dess.
Sen ska vi åka och beställa Sushi.
Mamma och Roger  firar 9 år och då ville mamma äta sushi.
Har aldrig smakat, men har alltid  velat prova.
Alltid kul med nya saker!

Tänkte skriva om min roliga Chileresa ikväll, när jag kommer hem.
Måste plugga också.
Ligger efter i en del ämnen nu och har missat två prov.
Men jag orkar ärligt talat inte bry mig... Är för trött, speciellt på skolan.
Det enda positiva är att det bara är ett år kvar, sen är det studenten.
Söker jobb för brinnande livet, hoppas på att jag får något snart.
Skulle vara skönt, slippa sitta hemma och söla hela dagarna.
Men som sagt, nu ska jag fortsätta m DVD-omslaget, annars blir jag aldrig klar.
Film = 300.
Vi höres.
Ikväll blire Chilehistorier. :D <3


<3 Robin  <3

Kommentarer
Postat av: Robin

:(

2008-03-03 @ 12:20:28
URL: http://rsvmrk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback