Fotoprojekt, ekologiskt, UNIsex

Det är precis vad vi håller på med på Fotot idag.
Men inte jag... Jag var inte här förra veckan och visste inte vad man skulle göra.
så idag har jag ingenting att göra och jag får ingen info från läraren när JAG ska vara klar med "projektet", eftersom jag inte är här nästa vecka heller, då det egentligen ska vara klart.
Vad fan gör jag här?
Ta mig härifrån, snälla... Jag orkar verkligen inte, och allt känns så jävla onödigt just nu.
Jag är inte på humör föör något, vill bara ligga i Robins famn, vill att han ska hålla om mig..

Chileresa om två dagar... Känner mig stressad, ledsen jaa.. jag vet inte vad.
Ingen som förstår heller, eller jaa.. Någon som ens frågar? Vill jag ens svara?

Just nu orkar jag INGENTING!
Jag känner mig så efter, stressa i skolan.
JAg orkar inte stressa mer!! Min kropp har tagit tillräckligt med stryk.
Vad fan gör jag här?

Är min fotoidé ens värd att göras?
Visst, den är rolig sådär, men ofta folk skulle välja att ha på sig något sådant..
Jag vet inte, jag vet ingenting.

Kommentarer
Postat av: Älsklo

:( :( :(

2008-02-05 @ 10:10:09
Postat av: Anonym

Hoppas du får det bra i Chile och att
vi kan ses någon dag när du kommer hem. Puss!

2008-02-06 @ 20:06:08
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback