Chile idag.

Snart, om någon timme åker jag till flygplatsen..
Lämnade Robini Södertälje Central.
Ville bara stå kvar och krama om honom, länge.
Men han var tvungen att springa till tåget...
Ville ligga i sängen, på hans bröst som jag gjorde inatt.
Känna doften av honom, känna hans andetag i mitt hår.
Kraften av hans ömma kramar, jag vill att du ska hålla om mig.

Jag hoppas resan går snabbt, för jag vill vara med dig Robin, du betyder allt för mig, precis ALLT!
Men jag får ta och se det positivt ändå.
Det är bara två veckor, inte som det brukar, då det är 5 veckor.
Resan kommer gå snabbt och jag får chans att utveckla mig i foto t.ex.

Känns jobbigt att komma bort från skolan, massor att ta igen.
Blir plugga plugga.
Har lånat tre böcker från Bibblan och en från mamma också.
Ska läsa lite Shakespear, fyfan vad han är bra.
Lånade Julius Cesar och Romeo & Juliet på både svenska och engelska.
Sen boken Smuts, av någon svensk författare.
Handlar om trafficin, intressant ämne tycker jag. Helt bisarrt!


Måste åka förbi hos Robin och lämna boken han skulle låna av mig, och intervjun han gjorde på mig imorse. Om livet och dess mening. <3
Sedan ska jag skicka med ett litet kärleksbrev, synd att jag inte hade min parfym här, för då hade jag kunnat sprayat på lite så han får sniffa.
Men han fick min tröja, som jag hade igår, med parfym och sådant.
Och jag fick hans, så den kommer jag ligga och lukta på nätterna långa.
Saknar dig, Robin!


Hade ett riktigt skönt samtal med mamma igår också, kändes riktigt bra.
Jobbigt bara att det var i bilen, för då kunde inte jag få krama om henne som jag ville.
Kommer sakna er med, familjen i Stigtomta. MASSOR.
Stackars Gustav, som grät när jag skulle åka, som inte ville att jag skulle åka.
Men det kommer gå bra Gustav, jag är snart hos dig.
Faan, jag skulle ha kramat om Roger som jag ville.
Du betyder otroligt mycket för mig, Roger.
Jag hoppas du vet det.. Jag önskar bara att jag  vågade säga det till dig, direkt.

Vi ses om två veckor, och jag ska försöka blogga så mycket som möjligt.
Jag hör av mig.

Älskar dig Robin, mest, finns ingen bättre än du!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback