Vill fortsätta sova...

Ååh, jag är så sjukt tröött! Det är galet. Vill bara fortsätta sova. Men därför är jag glad över att vi har sovmorgon idag, och att jag fick sova en timme längre. Underbaaart. Men skulle kunna sova lite till. Om en timme ska jag in till stan, tre timmar innan jag egentligen börjar. Det beror på att jag och Carolina ska jobba med vårat projektarbete. Varför hade jag inte denna glöd under hela terminen för? Det irriterar mig och jag hade så gärna velat göra något då, jävla motivation som inte fanns till något!

Aja, det ska bli bättre, jag lovar. Nu ska jag i alla fall ta och göra mig iordning och äta lite frukost.
Hoppas ni får en bra dag. :)
Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback