Vaknar klockan 7 när jag är ledig

Helt sjukt egentligen att jag är uppe nu. Väckarklockan ringde kl. 07.00 och jag har legat och snoozat i en helvtimme. Så nu är jag påklädd och ska in och göra mig iordning, samt äta frukost. Är sjukt hungrig och magen kurrade som fan när jag försökte snooza. Så det kanske inte blev så mycket sömn á 9 minuter.

Idag händer följande;
* Jag ska iväg och fota Emelie och hennes family. De vill ha nyårskort eller något sådant.
* Jag ska till Hannah och vara på "avskedsfika". Känns riktigt sorgligt, gillar inte avsked.
* Handla mat till imorgon förmodligen.
* Försöka hitta någonstans att vara, nu när allt verkar ha skitit sig?
* Städa rummet, Finns egentligen inte mycket att städa, men rensa ur i garderoben ska jag göra.

Det är ungefär sådär min dag kommer att se ut, eftersom jag fick lite gjort igår så behöver jag inte överstressa idag, vilket känns skönt. Ska fan ta och sova middag också, eftersom jag vaknade så himla tidigt idag. Men nu är det dags för frukost och så, bussen går om ca 50 minuter.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback