Uttråkad..

Sitter fortfarande hemma, bussen till skolan går kl. 11.16, och jag är uttråkad, typ jätteuttråkad. Har ingenting att göra och kan bara gå runt och vänta tills jag ska kila vidare till hållplatsen. Faast..... Idag fick jag äntligen Batmanfilmen, uuuunderbart! Och då borde Carro också ha fått den tror jag, hon kanske kollar på den redan nu, hihi.

Nee, men nu ska jag väl ta och göra något vettigt. Mamma är upptagen, så jag kan inte sitta och filosofera med henne. Synd synd.. Aja, kanske dags att börja göra sig iordning? tråååk. Vill helst av allt bara ha lov nu.. Orkar inte med skolan! SKOLTRÖTT! Uääh, säger jag bara. Ligga hemma och kolla på film, äta sushi, ut och åka. Ja tack! Måste fixa körkortet snart också, så jag kan ta mig lite överallt, hur jag vill..

Pusspuss, ha en bra dag allesammans. :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Mamma säger att våran post kommer vid två!

Det betyder att jag måste vänta i TVÅ hela timmar till för att se om jag får filmen idag haha XD

2008-12-10 @ 11:50:54
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Håller med dig, lov.nu tack! Är apigt skoltrött jag med...

2008-12-10 @ 13:35:24
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback