Uppe med tuppen

Idag började min klocka ringa redan kvart i sex, för att jag skulle kunna snooza i ca en halvtimme. Det är så sköönt att snooza, speciellt om det är länge, och jag kan ställa om klockan lite längre än bara nio minuter. Lyssnar på p3 nu också, T.U.M.E är där nu, de är så jäävla bra. De har fått mig att gilla vissa låtar som jag aldrig tyckt om tidigare. De är alltså två killar, som lirar gitarr och sjunger, sedan skickar de hm... "sång-o-gram" till folk, och gör om låtar till deras egna versioner och tolkningar. Me like!

Nu har jag hunnit duscha också, såå skönt. Blir nog till och med ett eget inlägg för bara duschen! I'll tell you later. Men nu måste jag fixa frukost, är sjukt hungrig och måste göra mig iordning. Ska sticka om ungefär 45 minuter. Och idag börjar dagen med Lucia. Skönt skönt.

Jobbigt att jag bara sovit illa inatt då, och är sjukt trött.. Men men. Jag får sova på bussen.

Puss o kraam, och ha en bra dag allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: annnna

truubbadurernaaa :D dom är bäst men de suger att de va sista gången dom var med...... men fan p3 e bäzt :D:D:D:D:D:D:D

OCH lucia va ju skitfint, roligaste va när dom sprang fram o va hästar hahaha :D

Pusss du har så bra blogg du!

2008-12-12 @ 10:28:36
URL: http://coben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback