Ska skapa mitt eget klädmärke

Sitter i skolan och slutar om tjugo minuter. Har skissat litegranna för vår nya uppgift i grafisk illustration är att göra ett T-shirt tryck. Och om vi hinner kan vi göra en hel kollektion. Detta tryck jag gör nu, tror jag inte kommer ta allt för lång tid, så då hinner nog jag att göra flera olika tryck. Men denna gång ska jag inte visa vad jag gjort förrän att det är helt klart, med illustrationer och sådant. Så jag lämnar er nyfikna.

Men här är i alla fall min skiss, men det är bara en yttepytte-liten-del av trycket jag ska göra.

Hoppas er skoldag varit braa.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Känns otroligt skönt att ha en vapendragare med mig i mina bajsprydheter.



=)

2008-12-02 @ 16:18:33
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Cissi

as cool bild :) ja skulle kunna tänka mig ett svart linne med denna bild i mattare ljusgrå näastan vit :) Keep up the good work!

2008-12-02 @ 19:22:01
Postat av: johanna

joe, samma här;/

2008-12-02 @ 19:58:08
URL: http://johannaelizabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback