Seeg söndag

Sitter i soffan, med laptopen i knät och har precis kollar på The F Word med Gordon Ramsey (eller hur han nu stavas). Har varit en sjukt seg söndag, men det får det vara. Somnade kl. 4 inatt, men har haft många trevliga samtal under natten. Vaknade kl. 11 och då var mormro och morfar redan här. Jag käkade frukost och de fikade. Mycket mer idag har jag egentligen inte gjort.

Tagit det lugnt bara. Var och duschade också, vi har fortfarandei ntgen dusch hemma. Men badrummet är klart på fredag. Så det känns skönt. Träffade Peter också, så nu har vi bestämt att jag ska fota honom i veckan, på torsdag eller onsdag morgon. Blir ju perfekt!

Men nu ska jag ut och gåå.
Ha en fortsatt trevlig kväll
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback