Promenader är terapi

kom nyss in från en skön promenad. Kände att jag behövde det efter det väldigt känslomässiga avsnittet av Grey's Anatomy. Usch, var verkligen jobbigt. Men som sagt, var skönt med en promenad. Och så fick jag röra på mig ännu mer, efter att jag redan tränat idag. Fast det är bara skönt. Imorgon lär det också bli massa spring, i alla fall i fotostudion, för det är där jag och Carro kommer spendera vår eftermiddag. Men det blir bra, och vi blir förmodligen klara med alla bilder. Snacka om att vi kommer ploja och göra massa skumt.

Har i alla fall en idé om hur vi kan ta ömslagsbilden, Carroww. Påminn mig om att berätta imorgon. Måste ju ha med mig massa rekvisita till imorgon. Skulle ha tänkt på det tidigare, så jag hade kunnat packa allt. Men här kommer iaalla fall en liten lista:
* läppstift
* kjolen m hög midja, skjorta
* glasögon
* slips kanske?
* träningskläder
* leksaksråtta eller något luddigt iaf.
* påsar i olika storlekar och slag (för artikeln om att bli shoppingsmart)

Hm, nu kommer jag inte på om det är något mer, Carro ska iaf ha med sig en spegel, hoppas hon kommer ihåg det. Men nu väntar jag på att älsklingen ska ringa, vilket är när som. Sedan ska jag sova.
Så jag säger god natt till er då och hoppas ni haft en bra dag och att ni får en bra dag imrogon också.

kram kram, och sov gott. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback