Morning walk, morning talk

Idag har jag sovmorgon till kl. 12, så jag åker in med bussen runt 11.16. Och det är ju alldeles strax! Nu på morgonen har jag varit riktigt hurtig, för jag och mamma tog en morgonpromenad där vi gick i en timme. Stannade en liten stund vid en hästhage också. Hur underbart som helst! Har inte varit nära en häst på hur länge som helst och jag blev riktigt sugen p åatt börja rida igen. Saknar det faktiskt. Så jag stod och matade de med lite gräs och sedan klappade jag o pratade med dem ett tag. Jättemysigt ju!

Vi fortsatte att gå och stötte på en kvinna med två hundar. Den ena hunden (en stor schäfer) blev rädd och började morra och skälla , den hade till och med munkorg. Så det var lite småläskigt för det såg ut som att hon skulle kunna tappa kopplet eller något. Men vi gick bara förbi och sedan började hundarna bråka med varandra istället.

Men det var riktigt mys att ta en morgonpromenad med maami, och så kände jag mig riktigt hurtig. Och ikväll blir det simning, härligt härligt. Jag känner dessutom för att ta ett ganska hårt pass.

Men nu är det snart dags att kila till bussen. Ska handla lite julklappar efter skolan också, och sedan ska jag hem och göra godis, thihi.

Vad ska ni göra idag?
kram kram

Kommentarer
Postat av: Alisa

uhh jag är altid för lat för morgon promenad:P

2008-12-17 @ 14:43:46
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback