Min kropp skriker på mig

Vaknade för bara en liten stund sedan. Sovit som en kratta, eller jaa de sover inte då men jag har sovit riktigt illa om jag säger så. haha. Och något har gjort att jag har grymt ont i min kropp. Känner mig alldeles stel och seg och kroppen bara skriker på mig. Som om det är mitt fel.

Ska städa upp på rummet litegranna nu innan jag gör något annat, vill ju inte att det ska bli så stökigt som det en gång var, och nu har jag ju bara massa kläder i sängen som ska in i garderoben. Dessutom har jag kläder i garderoben som jag inte använder eller som jag inte ens använt någon gång. Så de ska säljas!

Drömde en jätteskum dröm inatt, men den kanske jag kan ta senare. haha, för den var alldeles för konstig. Vad ska mer göras idag? Har en liten lista kanske.

Dagens att göra:
* Fixa naglarna, fila, måla o greja
* Städa rummet
* Fota kläder för att kunna lägga upp på tradera.
* Bestämma mig angående nyår, var hamnar jag?
* Skriva en sammanfattning om 2008
* Skriva upp mål och drömmar inför 2009 och spara de någonstans

Hm, jaa det är lite sådana saker jag ska göra idag. Det är ju snart nytt år, och det innebär nya mål, drömmar och äventyr. Ska se till att det blir ett äventyrsrikt år då! Tar ju studenten och grejer också.

Men nu ska jag börja med städningen!

Vad ska ni göra fram till kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback