Midnight hour passing by

Ligger i sängen och glor på American Gangster samtidigt som jag smsar med älskling. Hihi. Ligger och funderar på morgondagen, har sovmorgon fram till tolv men bussen går 11.16. På morgonen ska jag hinna med lite grejer också, och det är bl.a. att läsa igenom mediekommunikationen som vi ska ha prov på imorgon. Sedan ska jag nog gå en promenix med maami. Skönt med morgonpromenader. Ska se till att göra det under lovet också.

Är rätt trött också, men ändå inte, sov ju lite förut idag. Funderar inteb ara på morgondagen, utan har tusen andra tankar också. Just nu är det mycket tankar kring studentfesten, ska jag gå eller ska jag inte gå? Alla ska i princip gå, jag pallar inte klä ut mig samtidigt som jag vill. Men vad gan skulle det vara då liksom? Ville vara svampbob , men har inte ens en gul tröja som jag kan använda. Och alla lär vara pirater liksom, så då känns det bara onödigt att vara det.

Sedan ligger jag också och funderar på illustrationer. Tro mig, jag ligger fan och funderar på allt just nu. Måste fixa illustrator cs4 så jag kan pilla lite hemma också och inte bara i skolan. På så sätt kan jag utvecklas mer också. Börja skissa mer för hand, och jag har redan lite idéer som jag vill göra sedan.

Men nu ska jag kolla klart på filmen och sedan sova.
Puss o kram. Hoppas ni får sova gott.
Lovar att jag ska ta tag i att berätta om mina skumma drömmar, för jag har haft massa skumma drömmar den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback