måste vila inför morgondagens prov

Hm, jag tror inte det blev så mycket pluggande idag.. Fast jag har nästan tagit mig igenom hela första kapitlet! Men som sagt, inte tillräckligt. Nu ligger jag i sängen, beredd att sova. Har snackat lite med Vincent i Dave, schysst schysst. Så nu blir det ett cd-omslag för dem! Haha härligt, för nu ska de fixa en text bara och sedan fixar jag resten. Med bilder och annat också, underbart ju! Har redan en bild i huvudet av hur jag vill att det ska se ut.

Men matten då, jag satt och pluggade, och drack te. Sedan fastnade jag lite framför Mannen som talar med hundar, men jag pluggade fortfarande. Och mot slutet av kvällen höll jag på att somna i soffan. Och nu ligger jag här. Men jag hinner läsa igenom det lite imorgon , och sedan ska jag klara provet som är mellan 8.30 - 12.00!!

Emelie kommer tillbaka från Kanarie Öarna också, härligt härligt och välkommen hem. Nu är hon väl solbränd och skit. Vill jag också vara. Tomtenatta imorgon också, får se om man går på den. Robin G ville iaf att jagskulle med honom.

Aja, dags att sova, så jag får somna "tiidigt" för en gångs skull.
Puss o kram och sov gott allesammans. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback