krogen en torsdag!

Nu är jag hemma och ligger i sängen, efter en krogrunda, på en TORSDAG. Nejdå, så farligt är det inte, utan det är så att jag har varit på studentfeest, äntligen! Var hos Emelie först och typ förfestade och gjorde oss iordning itllsammans. Spelade även guitar hero, fett svårt för jag lirade trummor först och såg helt fel färger. Sedan vandrade vi nedåt stan och mot Tellus.

När vi kom dit var det inge drag alls, nästan inge folk heller. men tur att vi kom så tidigt, för vi fick en gratis drink, banne mig! Men det var någon glöggdrink, inte speciellt gott, men den gick ned. Fick ju en lysande pinne, muuums.

Blev mycket dans och skratt, mest dans då. Men det var sköönt, som vanligt! Träffade massa sötnosar till vänner också och dans med de blev det också. Träffade dessutom bästaste Johan, wooh! hihi. Trevlans trevlans. Och nu har jag sjukt ont i mina lår och känner mig bara svettig och äcklig, haha. Så jag ska sova nu istället.

Vad har ni gjrot denna torsdagskväll?
Pusspuss o god natt.
Imorgon är det looooov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback