Klockan är alldeles för mycket

Sitter i sängen, skakar för att jag fryser så mycket. Borde ha lagt mig för länge sedan.. Men jag har suttit och fixat med bilden i tidigare inlägg. Den är Kind of klar nu ialla fall, och jag är rätt nöjd. Iskall om händer och fötter, och ingen som kan värma mig här i sängen. :( Tråååk!

Idag har många känslor spelats upp också, jobbigt, men samtidigt skönt. Hm, och något jag är mest glad över just nu, är att badrummet blev färdigt idag! Så imorgon bitti, innan skolan ska jag få duscha. Äntligen!! Har inte haft dusch hemma på drygt fyra veckor. Känns gaalet, men jag har i alla fall lyckats duscha ändå, lite överallt. Tränat för att kunna duscha på stället, haha. Betala 55 kr för att få duscha egentligen. MEn nu känns det bättre, få duscha hemma och sådär, och så kan jag träna mer och hur mycket jag vill, när jag vill.

Men men, klockan är som sagt alldeles för mycket, nu måste jag sova. Känner mig inte speciellt trött.. Men imorgon är det Lucia.. Och Rasmus-söten vann årets stjärngosse i Nyköping. Häärligt klassis! :D <3

God natt på er. puss o kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback