Jag vill tillbaka till London...

 uäääh, jag vill tillbaka nu.. Men inte bara någon dag, utan jag vill stanna där länge. Strosa runt och se allt, shoppa, fota m.m.  Skulle kännas så himla bra att bara få åka iväg, med Robin och kanske någon vän eller så. Kanske ensam? Nee, det vågar jag inte och skulle inte stå ut utan att få träffa älsklingen.

Har suttit och kollat Lookbook ett tag nu, och då har jag just kollat stilar i Storbritanien och London. Åååh, de är så grymt snygga där, och har verkligen stil och klass. Inte alls som här i Sverige, där jag tycker att de flesta ser likadana ut.. Lite tråkigt faktiskt. Men det är den där jävla jantelagen. Man tror att man sticker ut, men man vågar inte egentligen...

Aja, jag vill ialla fall till London, eller utomlands överhuvudtaget. Gärna till Chile också. Får bli till våren/sommaren. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback