Jag har lite funderingar

Ska alldeles strax sova, hittade precis en jättemysig blogg från en tjej som kommenterade ett av mina tidigare inlägg. Amanda heter hon i alla fall. Och hon har varit i Afrika tre gånger. Woow, snacka om att jag får inspiration! vill ju också dit, hjälpa till, träffa folk och fota. Vore hur spännande som helst och aah jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det.

Men jag känner också att jag måste komma igång med min blogg och fotograferandet. Jag borde dra ut och fota mer, men jag är så jävla slö och orkar aldrig ladda upp bilder och redigera dem. Fan, det är nog dags för mig att göra det. Har massa bilder som jag skulle ha skickat vidare också, som spelningen t.ex. Måste göras snart, imorgon kanske? Då harj ag ändå inget för mig. Dave ville ju ha bilderna från spelningen med dem, och det ska bli! Sedan ville Ingela också ha dem.

Hm, får kanske ta och gå ut på en promenad och fota också, när jag kommer hem eller något? Vet bara att jag borde ta tag i det där mer. Sedan kanske det är dags att köpa en Extern hårddisk eller önska sig något sådant i alla fall. För den stationära är fylld av bilder, och jag måste rensa lite känner jag.

Men nu är det dags för mig att sova. Vad tycker ni fattas i min blogg?

Puss o kram, sov gott. :)

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Åhh dt tar jag isf positivt:)

Jo då. Min dag var bra. Sj då? Din då?:)

2008-12-11 @ 00:40:19
URL: http://kimza.se
Postat av: Inger !

TACK SNÄLLA DU FÖR KRYA PÅ DIG HÄLSNINGEN VAD GOD DU ÄR Kramis från lilla Carolina´s mamma

2008-12-11 @ 16:19:43
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback