Hoppas morgondagen blir bättre <3

Nu är jag trött och för en gång skull ska jag se till att lägga mig tidigt. Klockan är i skrivande stund 23.50 och det är tidigt för mig. Så jag lär väl somna runt 00-00.30 eller något sådant. Får bara hoppas på så tidigt som möjligt.

Får se till att bli gladare imorgon, planerna kanske ändras då? =) Får hoppas på det bästa. Tänker fan inte ha köpt en klänning i onödan, iof lär jag ju använda den senare också , för den var skeeta snygg! Men har mycket att göra imorgon, ska in till stan och fota Emelie och hennes family bl.a. sedan ska jag iväg och fika hos Hannah. Lite som en avskedsfika, usch för avsked. Men hon åker snart hem till Australia, tyvärr. Så det känns väldigt trist.

Och sedan ska jag väl med och handla inför nyår, vad som nu händer då, vi får se. Kanske inte blir något alls, eller så kanske det till och med blir superröj.

Men god natt på er, och vad ska ni göra på nyår förresten?

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback