Helt sluut, efter träning och sushi

Jag sitter i soffan nu, lyssnar på Afasi & Filthy, diggar diggar. Snart börjar Grey's Anatomy. Men jag är så sjukt trött att jag känneer att jag skulle kunna somna när som helst, det är galet. Men det beror väl mest på att vi, för inte allt för länge sedan, åt massa sushi. Vi köpte hem totalt 47 bitar. Sååå jävla gott! Delade allt på tre. Och tillsammans åt vi massa Misousoppa. <3 <3, kan fan inte få nog av sushi, kan äta hur mycket som helst.

Och så har jag tränat. På 25 minuter så simmade jag 38 längder, vilket blir 875 meter. Är jävligt nöjd över det, för 25 minuter är ju inte så jättelänge, men det tar sig. Och om ungefär en vecka så förväntas badrummet vara klart. Och då kan jag börja träna ordentligt, vilket känns jävligt braa! För jag är så jävla pepp just nu.

Men ska nog fixa lite varm choklad till Grey's Anatomy nu.
Puss o kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback