En natt närmre det nya året

Nu är det inte alls långt kvar tills jag har lov, bara fem dagar och om fyra dagar är det även studentfest. Kanske ska vara svampbob fyrkant eller pirat, vi får see. Ska prata ihop mig med tjejerna bara. ;D Ska nog inte dricka heller, det har jag faktsikt inte råd med. Men vafan, man kan ha kul ändå. Fattar inte var mina pengar tagit vägen denna månad?

Men det är dessutom snart jul, och jag har börjat få julfeelings, första gången på flera år tror jag. Känns galet! Har suttit på jobbet och fantiserat om julen, vad jag skulle vilja göra när jag flyttat hemifrån och sådär. Hur jag ska fira jul då. Och så har jag bestämt hur jag ska börja göra med julklapparna. Kanskei nte detta år, men nästa? Eller presenter överhuvudtaget i alla fall.

Sedan är det ju snart ett nytt år, galet ju! Det betyder att det bara är ett halvår kvar till studenten! SHIET!!? Vad ska ni göra efter studenten? Jag har ingen aning, samtidigt som jag har en klar bild över hur jag vill göra. Jag har redan kommit på en del nyårslöften. och det känns bra. Men de ska jag inte ta förrän vid nyår, hihi. ;)

Har ni kommit på några nyårslöften? Och vad vill ni göra under det nya året?

Pusspuss, nu ska jag sova. Natti natti och hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback