En liten sammanfattning av 2008

Här har jag svarat på lite frågor, tråkigt som jag har. Men ska nog göra en lite större och ordentlig sammanfattning över 2008, men inte just idag. Det får bli imorgon. Sedan ska jag skriva upp mål och önskningar för 2009.

Sammanfattning år 2008


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oohja, massor med saker! <3
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Det vet jag inte, för jag minns inte mina nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix, det är väl bra, inte bra att vara förtidig kanske.
4. Dog någon som stod dig nära?
Tack och lov för att ingen nära mig dog. <3
5. Vilka länder besökte du?
Chile England, Brasilien, Tyskland, Tallin. Det måste ha varit de länderna?
6. Är det något du kommer att sakna från år 2008 som du vill ha år 2009?
Jodå, finns lite saker... :/
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Har en hel del minnesvärda datum, bl.a. London, Chile, tre år med älsklingen osv.
8. Vad var din största framgång 2008?
Hur jag blev efter mitt jobb, öppnare och grejs. :)
9. Största misstaget?
Det finns inga misstag, bara lärdomar, haha.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jao, varit ovanligt sjuk känns det som..
11. Bästa köpet?
Min Laptop ofc! <3
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och sushi måste det nog ha varit? Och Min laptop såklart.
13. Har någonting gjort dig riktigt glad?
Ohja, resor, jobb, pengar, kärleken, alla äventyr m.m.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Oj, jag har ingen aning.. Kalle Haglund - Naiv
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ingen aning, det är väl som vanligt kanske..
16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat...
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hm, inget egentligen. Varför ångra sig om något?
18. Hur tillbringar du julen?
Först var jag hos papi m familjen där, sedan till Robin och vidare till min mami.
19. Blev du kär under 2008?
Kärare kanske, i pojkvännen mig.<3
20. Hur många one night stands? 
 En miljon! Nejdå, är i ett förhållande så det blir inga här inte. ;)
21. Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy, Ugly Betty, Dog Whisperer, ööhm.. något mer?
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar ingen, men kan ogilla folk, mest handlingar.
23. Bästa boken du läste i år?
Tisdagarna med Morrie såklart. fast den har jag läst, många gånger.
24. Största musikaliska upptäckten?
Hm, jag minns inte.. ingen detta år tror jag.!?
25. Något du önskade dig och fick?
En Londonresa! <3
26. Något du önskade dig men inte fick?
Något finns det väl?
27. Årets bästa film?
Batman the dark knight
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade typ buffé-grejs hemma hos mig. Blev inte som jag hade hoppats men men. familjen kom, och älsklingen, vänner. Tyvärr så åkte Robin till Spanien sedan, hur länge som helst.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jodå, att jag och Robin hade åkt utomlands tillsammans..
30. Vad fick dig att må bra?
Chile, London, jobbet, kärleken och massa annat.
31. Vem saknade du?
Min babe, när han var i Spanien.. Papi också och Sverige.
32. De bästa nya människorna du träffade?
oj, har träffat en hel del nya människor, men Nico bl.a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback