En dag tillägnad familjen

Idag vaknade jag runt åtta, tror jag, kanske tjugo i nio. Jag minns inte riktigt, vet bara att jag sov alldeles för lite och att jag var sjukt trött. Men iväg till Norrköping kom vi. Och vi var där runt tio kanske. Fick leta efter parkeringsplats i fan en halvtimme. Var sjukt mycket bilar och sjukt mycket folk. Men det gick an. Dock hittade jag inga julklappar alls, men lite grejer till mig själv. Som t.ex. en jättefin ekologisk t-shirt! Ville ha den i långärmad, men den var slut i min storlek. Hm, och sedan ett block för att göra en egen fotobok, och det ska jag fan se till att göra!

Men vi hade det riktigt trevligt i alla fall, jag, mamma och Alexander. Så vi strosade mest runt och kollade lite överallt. Hade det allmänt roligt. Käkade/fikade. Jag var sjukt jävla dagen-efter-hungrig. Men jag åt inte så mycket ändå och jag är jättesugen på chips fortfarande.

Men nu ska jag visa mami lite mobiler, och tipsa för hon vill ha en ny. Jag med iof, men jag kan tipsa henne. Och sedan ska vi ha myyskväll med chips och coca cola, haha!

Har ni haft en bra dag?

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback