Det är inte min dag idag kanske?

Hur fan kan jag? Jag är så jävla seg i huvudet, och misslyckad! Dagen började rätt okey, men efter matteprovet så har det inte varit speciellt bra. Blir omprov i vår, jag skäms. Jag förstår inte varför jag aldrig kan få in det i huvudet? Jag kan ju komma ihåg så mycket annat som hänt och sådär. Men fan inte matte eller många andra skolämnen. VARFÖR?!

Och nyss gjorde jag bort mig igen. Sparade inte under mitt arbte med t-shirten och programmet la av. Sådär, då var allt försvunnet...
Men nu ska jag arbeta..

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det är så typiskt att datorn laggar när man inte har sparat!

Hoppas det blir bättre sen under dan, på tomtenatta och så för dig ;)

2008-12-09 @ 14:37:47
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Carolina

sv: Det låter alldelles underbart! Vi får göra matte-plugg till en rolig sak, så att det inte känns lika tungt ;)



Tack så mycket! Jag har tagit en alvedon och dricker te samtidigt som jag försöker skriva loggen till PA:t.

2008-12-09 @ 15:01:54
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ja det vore ju skittrevligt :) Tycker absolut att vi ska slå slag i den iden när skolan börjar igen ;) vi ska bli mattegenier!!



Uscha för att du också börjar bli sjuk :/ Det känns faktiskt riktigt B att man blir sjuk såhär innan lovet, när det är så mycket att göra och så. Hoppas du kryar på dig också!

2008-12-09 @ 15:34:57
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback