Blir det något nyårsfirande för mig?

Jag är bitter just nu, jaa jag erkänner att jag är bitter. Vad fan händer egentligen på nyår? och var tar allt folk vägen? Har snackat med en del, och ingen verkar veta vad som händer. Jag och Carro skulle ha middag, men nu är det ingen som svarar och hur kul är det att bara vara två under nyår? Helst av allt skulle jag vilja ha en större middag, antingen tjejmiddag eller blandat.. Festa, dricka, äta gott och bara umgås och ha kul. Dansa kanske?

Och sedan att man tar bussen tillsammans och drar iväg till hamnen. Vafan, jag har aldrig firat nyår i Nyköping och nu verkar den bli förstörd. Kul för mig och Carro, som inte är härifrån..

Uääh, jag blir så jävla irriterad på detta. Jag har köpt en klänning för nyår, till och med underkläder som ska matcha den.. Helt sjukt ju och så verkar det inte hända något alls!

"happy new year" fuck off...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback