är nog lite emotionell idag..

Hm, sov illa inatt, har sovit i fem timmar bara. Och så har vi varit i kyrkan också, kollat Lucia. Fan vad maffigt det var. Alltså, Esteterna på Tessin gör fanimig den bästa Lucian jag sett. De är underbara, och jag älskar att de inte har det traditionella med tomtenissar, pepparkakor och stjärngossar. Utan här är det en Lucia, Tärnor och Munkar! Det är grymt, det är mörkt och de sjunger underbart! Älskade verkligen att de fixade låtarna på latin.. wooow säger jag bara!

Nu låter det som att jag är helt i exstas, viisst jag var det över Lucian, men annars känner jag mig bara allmänt trött och hängig. Lite jobbigt.. Men men, det går väl över? Hm, sugen på en bulle eller pepparkaka också.. tröstäta med mig?

Snart drar mami och Roger iväg på träning, så jag ska "passa" Gustav, men han klarar sig själv egenligen. Fast vi ska nog kolla på film tillsammans, Kung fu Panda, skönt kan skratta lite då. Fast jag får se den på svenska då, det är det enda negativa.

Ska ladda upp lite bilder från Lucia.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback