Äntligen får jag andas ut

Idag har jag jobbat, och jäävlar vad jag har jobbat. Det har inte varit en enda stund för att andas ut idag faktiskt. Sjukt mycket folk och massor som redan julstressar. Visst, det är ju egentligen mindre än två veckor kvar till jul. Men ändå, varför stressa? Men jag fick i alla fall jobbet gjort, även fast jag var aningen förvirrad och trött. Eller jag var inte trött egentligen, bara snurrig och hade glömt lite granna och fick även massa hjärnsläpp.

Träffade på skummisar också, haha.. Lite obehagligt var det faktiskt. Hm, men typ när han skulle ge mig pengarna för att betala, och jag tog emot dem så tog han tag i min hand med bååda sina händer. Sedan när jag gav kvittot till honom, visste jag att han skulle göra det igen, och försökte undvika det, men han gjorde det ändå!! Aah, blev skitskraj ju!

Men aa förutom det så har det inte hänt så mycket mer, förutom att det var massa folk och jag fick jobba på hela tiden, fick knappt ha rast heller.

Men nu ska jag iväg till en vän och kolla på film. myspys.

Vad ska ni göra ikväll?
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback