Äcklig bild...!

Nu har jag suttit och monterat och redigerat som en jävla tok i ca två timmar. Letat efter bilder med massa blod, så jag lär väl drömma mardrömmar också. Svurit har jag gjort, många gånger, över att jag inte hittar den perfekta blodsbilden. Men jag har hållt på och krånglat länge nu och nu har jag till och med fått till råttan i spegelbilden. Jag är nöjd. Men nu fattas bara min slogan jag ska ha med i bilden, men det fixar jag imrogon efter Lucia.



Själva syftet med bilden är att jag ska ta en organisation, är har jag valt Animal Liberation. De står bl.a. för att inte testa smink på djur, det är djurplågeri, för djuren lider som faan! Plus att man tar rester efter slakt till många sminkprodukter.. Äckligt som fan! Så när det står kollagen på era sminkprodukter, då vet ni vad det är!

Och mitt syfte är väl då att visa att många inte vet om detta, och det är i spegelbilden man får se den riktiga verkligheten, den grymma verkligheten.. Och därav den döda råttan i handen. Den symboliserar att djuren dör pga vårat smink.

Hm, vad mer kan man säga? Ni får gärna kritisera.
Kram kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback