Uppe med tuppen

God morgon allesammans. Här är jag uppe med tuppen, eller Kind of. Har i alla fall varit uppe sedan ungefär halv sju. Vaknade i lite halvt panik, då jag trodde att jag försovit mig, men det hade jag verkligen inte gjort. Upp och duscha, frukost och nu är jag klar, nästan i alla fall. Känner mig pigg i huvudet, men ögonen skulle mer än gärna kunna sova en blund till.

Idag blir det jobb mellan 8.30-18 och sedan slutar jag tidigt. Kanske tar en kvällslur när jag kommer hem, men bara någon timme. Ska ha kusinerna här också, så det lär inte bli så mycket till sömn här inte. Om jag inte sover i mitt rum förståss. Men de brukar hitta dit också och vilja busa.

Vaknade i morse av en blå, vacker himmel också. Kändes verkligen som att sommaren var här igen, men sedan när jag går ut för att hämta tidningen så har himlen täckts av fula gråa moln.. Så var det med det då. Ingen sommar här inte, och den lär nog inte komma tillbaka heller, oavsett hur mycket jag önskar att den gjorde det.

Men nu ska jag göra mig iordning för det sista, sedan kolla lite OS innan jag åker till jobbet.
Hoppas ni sov gott inatt, och hoppas ni får en riktigt trevlig dag. :) Jag ska vara så trevlig jag kan mot alla döva och förvirrade pensionärer.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback