Snart är den min, bara min

Sitter här, magen pirrar och jag väntar på tolvslaget egentligen! Vill ha min lön nu, vill att klockan slår tolv och hoppas på att pengarna åker in direkt då, som de gjort tidigare. Anledningen är att jag vill ha min laptop nu! Vill kunna beställa den direkt, har väntat i över ett halvår nu, och jäävlar vad bra det känns! Jag har tjänat ihop mina pengar helt själv, jag fixade jobbet helt själv. Utan hjälp från någon annan, det var jag, bara jag. Inte alls som förra året, då jag fick jobbet genom pappa. Utan nu var jag helt själv. Och jag har klarat allt så jäävla bra! Jag är på väg att bli vuxen, jag tar mitt egna ansvar och jag klarar mig snart helt själv. Utan att vara beroende, utan att ha föräldrarna omkring mig. Utan snart är jag helt vuxen, vilket känns så otroligt bra! Jag samlar hela tiden nya vuxenpoäng, betalar mina "räkningar" och min "hyra" som jag har varje månad. Wooh, jääävlar vad bra det känns! Mycket som hänt med mig i sommar, jag har mognat.

Hur har ni haft det i sommar? Har skolan börjat för er?

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: chriszy

sv: jo, det är härligt ! :)



mja, utfallssteg med vikt ska vara bra för rumpa och lår, o för mage fungerar vanliga situps i olika riktningar :) (om det var det du menade, tihi:))

2008-08-24 @ 22:57:18
URL: http://chriszys.blogg.se/
Postat av: chriszy

sv: okej :)

jo, men utfallssteg är i alla fall väldigt bra :)

o marklyft är också bra :) där tränar du visserligen mest med hela kroppen, men det är bra för både ben o rumpa! (:

och om du vet vad plankan är så fungerar det jättebra för mage :- D



2008-08-24 @ 23:01:46
URL: http://chriszys.blogg.se/
Postat av: chriszy

sv: jodå :)

okej, tråkigt :/ men.. det komemr väl senare då ? idrotten i plugget menar jag ? :)

2008-08-24 @ 23:08:29
URL: http://chriszys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback