Nu ska jag sova, och det är bara tre dagar kvar!

Nu är det dags för mig att sova. Är grymt trött, har huvudvärk och ont i axlarna. Imorgon är det jobb som gäller, ska öppna, men slutar "tidigt", tidigt för mig i alla fall, kl. 18. Och efter det vet jag inte vad jag ska göra. Men börjar som sagt tidigt, kl. 8.30, och bör vara uppe kl. 7 imorgon. Så det är dags för mig att krypa till kojs. Skriver lite mer roliga saker imorgon, men ska ändå försöka att inte sitta så mycket vid datorn som jag gjort idag och tidigare. Ska som sagt minska på mitt beroende. Kan göra något vettigare istället, läsa en bok kanske. Bli klar med den jag läser nu, på det fjärde ska det ske. Men den är så oerhört seg och jag blir så sur på huvudkaraktären som är så enormt egoistisk.

Men men, nu är det dags för mig att sova. Kommer behöva det, speciellt med alla döva, blinda, sura och jaaa... bitska russin som kommer imorgon. Det är ju pensionärsrabatt. Men det kan bli kul, får väl höra en hel del roliga saker. Som idag, då det kom in ett par två minuter innan vi stängde, då skulle de storhandla.. Så jävla typiskt!
"Kan man handla här?" - öööh, nej, vi är bara en stor livsmedelskedja i Sverige?
"Vilka morötter smakar bäst? De ska inte smaka mossa, men de ska smaka färskt och jord om dem"
"Vilken korv smakar bäst då?"

Men nu ska jag verkligen hoppa i säng.
Hoppas ni haft en trevlig dag och att ni sover gott.
xoxo <3

<3 Robin <3

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja verkligen ; )

2008-08-13 @ 00:12:20
URL: http://aandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback