Hi, my name is Marre Monroe

Igår kl 18.00 fick jag min efterlängtade semester! Wooh, love it. Superglad cyklade jag hem, käkade och gjorde mig iordning. Timmen senare skulle jag och Carro ta bussen in till stan. Träffa Lina och lite folk, eftersom Lina blivit stora flickan nu och fyllt 18 år! <3 Jag var helpepp på en utekväll med tjejerna. Tyvärr så har inte Carro fyllt 18 än, så hon åkte hem innan vi stack till krogen, tyckte jag var väldigt tråkigt.. Men det kommer!

Mötte tjejerna som var; Lina, Alice, Catta, Cornelia, Sara och Jenny. Satt på vallarna ett tag, pratade massa och drack lite gott. Det var mycket trevligt. Sedan gick Carro till bussen och och vi satt kvar ett tag till, tills vi kände att det var dags att börja röra sig. Hände värsta läskiga grejen också! Det var fanimig tusentals kajjor som helt plötsligt flög över oss, var skitäckligt och man kunde verkligen höra vingslagen! Trodde seriöst att vi skulle bli nedskitna, men icke! Tack och lov för det. Sedan gick vi, myggen blev för plågsamma. Ned för vallarna var det någon som ringde, en kille som kallade sig för "Jocke". Men fyfan vad jag kände igen den där rösten alltså, och jag känner ingen Jocke, och jag har inte gett numret till någn jag inte känner heller.. Jävla busringar, de har ringt förr också, utan att säga något! Jag finns inte på Eniro!

Men men, vi gick till Lotsen, det var dött, gick till Rockbaren, kom inte ens dit då vi vände och gick tillbaka till Lotsen igen. Lite mer människor där denna gång, så vi gick in. Var två väldigt obehagliga män som satte sig hos oss och var allmänt jobbiga.. Typ 30-40+are som var där för att ragga på unga tjejer.. URSCH! Vi dissade dem två gånger och ändå fattade de inte.. Tröga idioter.

kvällen bjöd på Dans, shota med bartendern, dansa på bordet, få en ny gratis xider, ett rockband som lirade bra covers och en massa kärlek till vännerna! <3Jag dansade till Kylie Minogue i en fläkt så håret blåste, och då var det tydligen någon som kallade mig för Marilyn Monroe, så nu är mitt namn Mare Monroe och Alice heter Alice Minogue! 

 Tack för en underbar jävla kväll som snart måste göras om! Hände så mycket annat än det jag skrivit, men jag ville inte skriva för mycket, känner redan att det blev alldeles för mycket för att ni ska orka läsa. Så jaa, det bästa sparade jag till mig själv och mina närmsta vänner.

Snart ska jag göra mig iordning, bränna en skiva först. Sedan badtunnekväll. <3

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har du för dig då?

2008-08-16 @ 18:53:20
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback