Får vänta till imorgon

Usch, jag är så oerhört trött just nu. vill bara slänga mig i sängen, men det är något som fattas. Jo, min älskade Robin. Vill så gärna sova med honom bredvid mig, det är då jag sover som bäst också. Men inatt kommer det inte gå, och inte på ett bra tag framöver heller. Det är det som är problemet när skolan drar igång, och denna jävla distans... Men snart så, älskling! <3

Sedan orkar jag inte väna ytterligare 50 minuter på att klockan ska slå 00.00, då jag får min lön. Orkar verkligen inte. Så jag får vakna lite tidigare imorgon, göra mig iordning först och sedan beställa den, min efterlängtade laptop! Och när jag får den kommer det garanterat bilder. <3

Men nu är det dags för sängen, skriver imorgon när jag vaknar, och ett och annat inlägg efter skolan och shoppingrundag. Hoppas ni haft ett bra lov och får ett bra skolår också! JAg ska se till att sista året ska glömmas sent!
xoxo <3


Robin <3

Kommentarer
Postat av: chriszy

sv: okejokej :/

well. du får sova så gott nu då ;D

och få en härlig dag imorgon ! :)



natti

2008-08-24 @ 23:13:43
URL: http://chriszys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback