En mini-kräftskiva, vin och en underbar vän

Åkte till Södertälje igår, hem till familjen. De var snälla nog att hämta mig i Nyköping, vi åkte och hämtade Robin och sedan hem. Smsade lite med Roberto, ville ju träffa honom innan han åker upp till Norrland igen i helgen. Men först skulle vi käka och det blev en liten "kräftskiva", mycket trevligt, speciellt eftersom jag ääääälskar kräftor! Så det var ballonger och snaps och massa kräftor. haha, åt hur mycket som helst och blev lite ledsen när de tog slut. Snapsen rörde jag itne så mycket, klarar inte av spritsmaken. Så jag drack lite vitt vin istället.  Riktigt mumsigt!

Efter den lilla kräftskivan hörde jag av mig till Roberto igen, det spöregnade ute, men han kom ändå. Vi satt och pratade läänge, och han gick väl hem runt 01.00 nästan. Synd att vi inte hinner träffas mer, för vi har så mycket att prata om och så mycket att ta igen. Men nu har vi lovat varandra att höra av oss mer, och se till att träffas så fort det finns tillfälle. Men det var riktigt trevligt med den långa pratstunden. Robin låg nästan och sov i mitt rum undertiden, men som tur var somnade han inte. <3

Följde Roberto hem en liten bit, mest ned för backen, men sedan var han tvungen att rusa. Så jag och Robin gick hem, tillsammans med min broder. BTW, såg vi en skiiitstor äcklig padda! Säkert ett halvkilo eller något, haha.

Idag har vi inte gjort så mycket. Sov länge, vilket var skönt, men jag är alltid sjukt trött när jag är i Södertälje, det är Robin också, så vi hade gärna fortsatt att sova. Men vi gick upp och gjorde brunch istället. Gick inge vidare för Robin, han tappade allt nästan. Och ett ägg gick sönder i handen på honom när han skulle knäcka det. Så vi hade ägg överallt i köket. Eller i alla fall en pöl på golvet. Sedan blev det bara mys och tv. <3 Fanns inte så mycket annat att göra.

Tog bussen hem till Nyköping kl. 19, somnade och vaknade precis i Nyköping. Det är min inbyggda väckarklocka. Och nu sitter jag här och har gjort i någon timme. Ska väl ta något att äta, är hungrig och sugen, usch usch. Och det känns som söndag. Jobba imorgon, 10-20.15. Sedan är det bara korta dagar och snart slutar jag. UNDERBART!

xoxo <3
Älskar dig Robin. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback