dags att hälsa på huvudkudden.

Är så otroligt jävla trött idag, det är galet. Har kunnat somna när som helst, och det har varit så hela dagen. Jag och Robin somnade väl inte förrän runt 2-3 tiden inatt, vet inte riktigt när. Och sedan vaknade jag runt halv tio- tio idag. Varit igång hela helgen och jobbat som en tok hela jävla sommaren, så det är inte konstigt att jag är trött. Men jag slutar äntligen jobba om två veckor, åååh så sköönt! Och då jääävlar, fyfan ska se till att hitta på en massa roliga saker hela dagarna. Mysa med Robin bl.a.

Men nu är det dags för mig att sova. Tänkte att det skulle bli en tidigt kväll ikväll, och därför ska jag lägga mig nu. För det är vääldigt tidigt för mig, då jag vanligtvis somnar runt 00-02. Så jag säger väl god natt till er alla. Och hoppas ni sover gott. JAg ska försöka, har alltid svårare att sova utan Robin. <3

Hoppas ni haft en bra dag också, och att ni får en mysig vecka nu.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback