Tack för en fin födelsedag.

Vill tacka alla som kom hit och firade mig i lördags, då jag fyllde 18 år.
Blev en bra dag med fina presenter och upplevelser.
Första gången som jag ser nästan hela familjen tillsammans på väääldigt länge också.
Kändes grymt skönt.
Fick en Londonresa, ska dit med mamma på backpacking, en underbart vacker tavla av min älskling,
pengar och en jävla massa pund, bok, blommor, te, tekoppar, martiniglas, en skål, en cider, vodka på tub, kort m.m.
Mycket god mat och jag tackar mamma och Roger för att de gjorde denna dag möjlig.

Dock var det synd att min älskling var tvungen att åka så tidigt..
Blev ledsen och grejer, men han var tvungen att fara tidigare för att han är i Spanien just nu.
Saknar dig som fan, Robin... Och tänker på dig hela tiden. <3<3

Nu ska jag kolla på 100 höjdare, skriver mer senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback