Snart får jag träffa älsklingen.

Jag har fortfarande ont i handen efter att ha skrivit uppsats i nästan fyra timmar.
Fick kramp mot slutet när jag stressade upp mig själv genom att kolla klockan var femte minut.
När klockan var halvtolv och det bara var en halvtimme kvar till inlämning fick jag panik.
JAg hade halva uppsatsen kvar att renskriva och slutet av allt blev bara slarvskrivet.
Jag började med att skriva skitfint och jättesmått, snygg handstil.
Tills jag märkte vad klockan var. Jävlar alltså, min hand hade märken efter pennan.

Just nu sitter alla i klassen och stör sig på Rasmus som läser en ledardel från en tidning, han har läst den flera gånger om och jaa.. Börjar bli ganska jobbigt, men han slutade nyss, tack och lov för det.
Han började dock med högläsning ur en annan tidning.

Snart slutar vi och efter det ska jag vänta på tåget.
Ska åka till tälje idag, för att Robin fyller 18 imorgon.
Ser fram emot hans födelsedag, nästan mer än min just nu.
Varför vet jag inte.

Men här är mina planer för min födelsedag i alla fall.
Blir öppethus hemma hos mig i Stigtomta, med mat och dryck.
Ni får vara där hur länge ni vill.
Festen blir senare, i sommar någon gång, då jag kan skicka ut resten av familjen med husvagn, haha.
Jag meddelar när jag har mer info om det.
Men är ni sugna på att komma när jag fyller, den 26e April, så får ni höra av er så får ni adressen av mig.
Kan vara bra med svar snarast, eftersom det bara är två veckor kvar.

I helgen blir det också väldigt mys, bio på fredag förmodligen, frukost på sängen för Robin, och grillkväll.
Kunde dock inte följa med till zkillz, lite synd. Hade varit roligt, men får bli fler gånger.

Slutar snart, skönt, för jag är trött och sugen på Kinapuffarna jag har i väskan.
Sen bär det av mot Nyköpings station.

Ha det braaa,
pusspuss
Marcela D.

Robin <3

Kommentarer
Postat av: Ida

snygg sida hörru!
Vi får ta och ses snart.
Puss

2008-04-10 @ 17:55:34
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback