Robin, du är bäst!

Idag har det varit en riktigt bra dag, med chill och svullande.
Jag och Robin vaknade runt tio och gick upp och åt frukost.
Var hemma själva och sådär.
Senare tog vi cykeln ner till ICA och köpte chips, choklad och cola.
Myspys och asskönt väder ute.
Låg och kollade på film, lagade lite mat sådär snabbt.
Mat som gjorde att jag fortfarande är mätt.
Sedan råkade jag somna under filmen, så vi stängde av.
Tog en promenad i Stigtomta, i det vackra varma vårvädret.
Skönt som fan, satte och och gungade och sådär. <3
Ååh, så jävla mys.
Längtar som fan till helgen, då jag fyller 18.
Och jag får träffa Robin.
Dock längtar jag mindre till helgen ändå, eftersom Robin åker till Spanien i tre veckor. *ledsen*
Men det klarar vi, för sedan har vi hela sommaren framför oss med mys och bus. <3
Kärlek

Jobbet igår gick btw skitbra, så jag längtar till nästa gång.
Och festen i går kväll var inte så jättekul, blev ganska tråk med mycket skrik och sådär.
Plus att det var så jävla kallt ute, och trångt inne.
Men sällskapet var trevligt.

Ååh Robin, jag älskar dig så himla mycket.
Ord kan verkligen inte beskriva vad jag känner för dig, finns för mycket att säga så det räcker inte till.
Det enda jag kan göra är att visa dig och det gör jag redan. Och det räcker nästan inte ens till.
Jag önskar jag kunde ge dig hela världen som ett tecken, men du har redan mitt hjärta och det är allt<3.
Du är bäst Robin, det finns ingen bättre. <3<3

Kommentarer
Postat av: Baby!

Awwwwwwwh sötis! :D Blev jätteglad för detta inlägg! Älskar dig också!

2008-04-22 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback