Okej okej, hur ska jag fixa detta då?

Ja, läste precis Julias blogg (http://juliasbullar.blogg.se) och jaa, fick mig en liten tanke.
Så nu tänker jag göra samma sak, härma henne med andra ord.
Ska få till en sådandär kategori som heter "Dagens mål", och det ska som sagt vara läxor, städning, matlagning, telefonsamtal och bla bla bla. Saker som verkligen måste göras, viktiga saker!
Och jag kan inte bara sätta upp mål utan att göra dem, utan jag MÅSTE verkligen göra dem.
Nu har jag ju Julia som kollar mig också, och jaa jag får väl kolla henne också, haha.
En liten deal, så då måste jag hålla vad jag lovat.
Jag lovar också att meddela er så fort jag är klar med mina uppgifter för "dagens mål".
Och dagens första mål blir att:
* Skriva fotoanalys om en fotograf. Ja, jag vet, jag är aningen seg men har inte fastnat för någon förän nu.
* Skriva klart psykologiprovet, det provet var tuffare än vad jag trodde.

Så det blir dagens mål, lär jag fixa idag till kl. 20.00 iaf. För sedan är det TV-kväll, annars blir smisk på mig.

Kommentarer
Postat av: J U L i A

jag heeejar på dig !

2008-04-02 @ 16:21:43
URL: http://juliasbullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback