Marcela tipsar: Om bandet Deviniance.

Idag var det spelning på slakthuset, inte varit där på åratal känns det som.
Men jag var inte bara där för spelningen, utan jag var där för att komma igång med en ny arrangörsgrupp.
Fyfan vad skoj det ska bli.
Så nu har jag, Carro och Ingela en överraskning till Nyköpingsborna den 30:e maj, så det är bara att boka redan nu!
Felicia vet vad det är, men du får hyscha ett tag till. ;)

Spelningen var bra, Endogamia intog scenen först, sen var det dags för några rappare.
Efter det kom Deviniance och det var första gången jag såg dem lira live, har bara sett  och hört dem i repan.
Och det är dagens Tips. Grymma killar som lirar tyngre musik med mycket röj.
Det sprätte i benen på mig och jag ville starta en mosh, men det verkade inte som att det var den typen av publik, så jag fick hålla mig. haha.
Men ni kan kolla in dem på myspace:  http://www.myspace.com/deviniance
Det är från en livespelning, men det går att höra hur de är iaf.

det var allt för mig.
Och dagens Tips och Hiss var alltså Deviniance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback