Ingen skolk.

Ja, som sagt var jag hemma idag igen.
Och sedan for jag ned på stan med mamma för att fixa med mitt bankkort.
Vet att ett par klasskompisar såg mig, och de lär tro att jag skolkade idag, eftersom jag kunde gå på stan.
Men så var inte fallet.
Jag var tvungen att dra ned på stan för att få bankkortet fixat någon gång.
Måste ju ha ett nytt kontonummer och sådär, för att jag har fyllt 18.
Så nu känner jag mig mer vuxen och ett steg närmare den fulla självständigheten.

När jag kom hem hade jag fått ett låångt mejl från Robin.
Ååååh, Älskade Robin! Blev hur glad som helst och svarade genast tillbaka.

Håller på att bränna en skiva nu med massa skön musik.
Sedan ska jag sätta mig i solen och stanken av kogödsel, för att skriva artikeln om Norrköpingsresan.
Kanske drar ut och fotar senare också, måste bli klar med ett bildspel iaf.

Ha det bra, kram kram
// Marcela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback