I wish. :)

Hej där underbara dag.
Varit shorts-dag idag.
Solen lyste in i rummet på morgonen och jag ville knappt öppna mina stora grön-blå.
Men sen gick det och jag kände för att ha shorts på mig idag igen.
Dagen var planerad. Först skola, spanskaprov på morgonen som gick rätt bra tror jag.
sedan engelska som jag stack lite tidigare från för att hinna med bussen tillsammans med Carro.
Jag skulle gå och hämta Gustav på dagis så det gjorde jag runt halv ett.
Sedan gick vi hem och käkade lite lunch och glass.
Och efter det bar det av till Carro för att hoppa studsmatta och bara mysa i solen.
Gick bra till en början och det var varmt och skönt. Gustav hoppade massor, men sedan började problemen.
Vi fick stötar av varandra och av studsmattan, vilket skrämde Gustav och gjorde att han inte ville hoppa mer.
Så han blev lite grinig och sådär, men då hoppade jag och Carro massor istället och tog kort, galet massa och sjuka kort. Så jävla roligt! Vi fick fika av Carro ocskå, vilket var väldigt mys.
Föll verkligen för saften, vad var det för smak? Grymt god iaf.
Mot slutet vågade Gustav komma upp på studsmattan igen, hihi.
Och då hoppade vi och fikade där uppe också.

Påväg hem blev det som det blev. Gustav råkade kissa på sig och grejer och det blev massa probs.
Stackaren, men vi lyckades komma hem och tvätta av honom iaf.
Var tvungen att messa Robin A om hjälp, men han kunde inte komma.
Blev lite svårt att ta två cyklar, lillebror och väska samtidigt. Så jag ivlle ha hjälp.

Ikväll har jag suttit och kollat på laptops och hittat en jag vill ha. Önska önska.
Eller jaa, blir väl till att köpa en sedan när jag jobbat ett tag. Tack för den.

Nee, nu ska jag kolla Grey's, äntligen börjar det igen.
Jävla hockey som ska förstöra onsdagarna för mig.

Ha det bäääst folks!
Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback