Hej hopp Olle Brum, det är bara 3 dagar kvar.

Jaa, jag vet. Kanske är lite fånigt att ha nedräkning, men jag skiter i vad du som läser tycker om det.
För jag fyller faktiskt 18....ARTON... om tre jävla små dagar!
Alltså och jag kan inte riktigt förstå det, det känns så stort, jag har fyllt så snabbt.
Vad har hänt under alla dessa år? Oj, massor...! Både bra och dåliga saker.
Saker som gått åt helvete, men de saker jag minns är de underbara sakerna!
Bl.a. då jag blev tillsammans med Robin, eller då jag fick en lillebror.
Eller första gången jag åkte till Chile. Andra, tredje och fjärde gången också.
Har tappat räkningen på antalet gånger jag varit där.
Jag minns alla Bulgarienresor, första gången jag fick smaka på en drink, som var Cherry Cola.
Det var av en servitör på La Siesta i Bulgarien, typ andra eller tredje gången jag var där, som gav mig en.
Bra och dåliga förhållanden, det bästa förhållandet jag någonsin haft också och som jag fortfarande har.
Det finns ingen bättre pojkvän och vän än du, Robin Scott Savemark! <3
Du är så otrolig, så bäst, så underbar, så allt!

Jag minns skilsmässan, en jobbig period.
Jag minns pappas olika flickvänner, deras barn och familjer.
Jag minns gamla skolan, det var ett helvete.
Jag minns en gång när jag skulle baka pepparkakor, jag var liten då. Jag skulle göra en häst men fick inte till svansen, jag minns då att jag blev arg och sprang ut ur lägenheten på Oppeby.
Det är så mycket jag minns, och fler minnen kommer det att bli i mitt liv.
Jag har en sådan ljuspunkt just nu, vilket jag egentligen har haft den senaste tiden, dock har jag inte velat se den.
Jag har kännt mig egoistisk, bara för att jag sänkt ned mig själv, men ibland är det inte lätt.
Och ibland får jag tycka synd om sig själv, för att ingen annan ska behöva göra det egentligen.

Jag minns den första utlandsresan med Robin, en underbar vecka som jag gärna gör om.
Och det ska bli många fler gånger, älskling! <3

Jag har ett helt liv kvar att leva, ett långt liv ska jag leva, ett bra liv ska jag leva.
Jaa, jag längtar faktiskt till att få leva hela mitt liv.
Ser så mycket fram emot det. Och jag har två val, antingen kan jag leva livet , eller bara slösa bort det.
Och jag ska fanimig leva livet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback