God natt och sov gott!

Hej hej på dig dig.
Just nu mår jag lite bättre.
Blev bättre efter att Robin ringde, ååh är så skönt att prata med dig, älskling!
Vi pratade ut, pratade på, pratade allt.
Alltid lika skönt att prata med dig.
Och han längtar efter mig, naaw, sötnos. Jag längtar efter dig också, saknar dig till tusen.

Känner mig piggare också, lite illamående kvar, men jag hoppas på att det går över.
Dagens mål blev klara till hälften. Hade satt upp ett mål för mycket.
Men det målet tar jag imorgon.
Så jag känner mig lite sådär halvstolt, men imorgon, då jävlar blire plugga, plugga efter skolan.
Vet inte om jag ska vara med på idrotten heller, får se hur jag mår då.
Är ju boxersice och det är så jääävla kul, skönt att svetta av sig liksom.
Hm, måste börja lägga upp träningsschema igen, springa varannan dag och sådär.
Äta mindre men nyttigare.
Visst, äter nyttigt nu, men ännu nyttigare. Inga tjuvätningar inte!

Nee fyfan.
Nu måste jag sova, så jag orkar upp imorgon.
Puss och kram.
ha det bra!

Robin, du betyder allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback