En glad dag med onda fötter.

Fan, idag har varit en sådan där skön och glad dag.
Jag har kännt mig snygg, glad och jättesprallig.
Kanske beror på att jag inte träffat mina klassisar <3 på ett tag, med tanke på lovet och att jag varit sjuk.
Men nu är jag tillbaka och nu ska jag ta igen allt i skolan.
För fan, känner mig riktigt på topp idag!
OCh det ska fortsätta så.
Min nya era är i full gång och jag följer den med stiiil.
Testade lite snygga skor idag, med Carro.
Jävlar vad snygga skor jag hittade, vill ha, vill ha!
Men jag får vänta, har inga pengar just nu och först ska jag klippa mig.
Eller joo, jag har pengar, men jag sparar och gör något vettigt hellre.

Men nu ska jag snart äta, pannkaka och glass, ja tack! <3
Och sedan kommer dagens mål
Göra klart psykologiprovet.
Men det fixar ju jag, speciellt idag!

Vad händer ikväll då? Ta hand om Gustav, sedan ska jag bara chilla.
Men Psykologin lär ta upp hela kvällen för mig.

Puss och kram på er, people! <3

Grr på dig, Robin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback